lørdag 8. mai 2010

Treningsleir fredag

Vi startet helgesamlingen vår fredag kveld med intervall løping. 20min oppvarming ble etterfulgt av 1000m intervaller i NM løypa langs Lågen. Nøye oppmåt med GPS. Det viste seg raskt at Tore var sterkest. Han løp som en klokke rundt 3.20 og ga seg ikke før han hadde løpt 10 intervaller. De 5 siste gikk på 3.15. Jon og Even hang bra med og løp 7stk. På den siste prøvde de å drepe hverandre og løp ned på 3.20 tallet de også. Espen startet pent på 3.40 fart, kuttet en pause til 35sek og hang med Even og Jon på den 4. intervalen i 3.30 fart. Fikk litt svi for det på de 3 siste som gikk rett over 3.40 igjen. En veldig bra løpeøkt. Jon, Even og Espen avsluttet med Pizza i storstaden Kongsberg:-)

1 kommentar:

  1. Skjønner jeg må jobbe med hvordan jeg fremstår i media fremover.. :) Jeg virket ikke særlig snakkevillig. Neste gang skal jeg være mer positiv til "reporteren". Kan jeg skylde på at jeg var sliten??

    Uansett en bra økt!

    SvarSlett